Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Franchisee satisfaction"'
Publikováno v:
Iberoamerican Journal of Entrepreneurship and Small Business; Vol. 11 No. 2 (2022): May-Aug.; e2187
Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequeñas Empresas; Vol. 11 Núm. 2 (2022): mayo-ago.; e2187
Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas; v. 11 n. 2 (2022): maio-ago.; e2187
REGEPE Entrepreneurship and Small Business Journal; Vol. 11 No. 2 (2022): May/Aug.; e2187
REGEPE Entrepreneurship and Small Business Journal; Vol. 11 Núm. 2 (2022): mayo/ago.; e2187
REGEPE Entrepreneurship and Small Business Journal; v. 11 n. 2 (2022): maio/ago.; e2187
Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequeñas Empresas; Vol. 11 Núm. 2 (2022): mayo-ago.; e2187
Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas; v. 11 n. 2 (2022): maio-ago.; e2187
REGEPE Entrepreneurship and Small Business Journal; Vol. 11 No. 2 (2022): May/Aug.; e2187
REGEPE Entrepreneurship and Small Business Journal; Vol. 11 Núm. 2 (2022): mayo/ago.; e2187
REGEPE Entrepreneurship and Small Business Journal; v. 11 n. 2 (2022): maio/ago.; e2187
Objective: to analyze the associative relationship between the performance of franchise networks and the level of satisfaction of franchisees, under the hypothesis that the level of satisfaction of franchisees has a positive association with the perf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Contextus-Contemporary Journal of Economics and Management; Vol 15 No 3: set/dez 2017; 8-33
Contextus – Revista Contemporánea de Economía y Gestión; Vol. 15 Núm. 3: set/dez 2017; 8-33
Contextus – Revista Contemporânea de Economia e Gestão; v. 15 n. 3: set/dez 2017; 8-33
Contextus (Fortaleza. Online)
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Contextus – Revista Contemporánea de Economía y Gestión; Vol. 15 Núm. 3: set/dez 2017; 8-33
Contextus – Revista Contemporânea de Economia e Gestão; v. 15 n. 3: set/dez 2017; 8-33
Contextus (Fortaleza. Online)
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Since franchising began in Brazil, entrepreneurs have taken a growing interest in this business format. In franchising, the franchisee owns his own business, instead of being an employee of the franchisor, and the relationship of both is governed by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f6a0582a930ba37b9b07b5659496d0c0
http://periodicos.ufc.br/contextus/article/view/32302
http://periodicos.ufc.br/contextus/article/view/32302
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Journal of Management Science, Suratthani Rajabhat University, 2, 2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f63ccb929b7e7be64261494f8fd6ec29
Autor:
van Wyk, Gerhard, de Jager, Johan
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 50, Issue: 3, Pages: 328-345, Published: SEP 2010
Konsessiehouers kla dikwels dat konsessiegewers nie aan hul behoeftes voldoen nie en daar is 'n algemene persepsie dat konsessiehouers ontevrede is met die geleenthede en beperkings van konsessies. Die doel van hierdie artikel is om ondersoek in te s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::bb566f91a43db7c842e35dce65325dfe
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512010000300003&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512010000300003&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurship and Small Business
International Journal of Entrepreneurship and Small Business, Inderscience, 2008, 6 (1), pp.155-172
International Journal of Entrepreneurship and Small Business, Inderscience, 2008, 6 (1), pp.155-172
Few empirical studies cover the theme of franchisees' satisfaction. This paper investigates the impact of the nature of relationship between franchisers and franchisees on franchisees' satisfaction. Research data have been collected by surveying 400
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f56a49d01e66a3c3e44d485364351bf4
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00661481
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00661481
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.