Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"France, Cassandra"'
Autor:
France, Cassandra, Gonzalez-Arcos, Claudia, O’Rourke, Anne-Maree, Spry, Amanda, Bruce, Bronwyn
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2024, Vol. 33, Issue 7, pp. 929-945.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-08-2023-4663
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2024 76
Publikováno v:
In Food Quality and Preference April 2023 107
Publikováno v:
Nonprofit & Voluntary Sector Quarterly; Dec2024, Vol. 53 Issue 6, p1564-1582, 19p
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing; Jul2024, Vol. 32 Issue 5, p712-728, 17p
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2018, Vol. 36, Issue 3, pp. 334-348.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-10-2017-0266
Publikováno v:
Journal of Marketing Management; Feb2019, Vol. 35 Issue 1/2, p182-205, 24p, 3 Diagrams, 3 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
France, Cassandra
In the contemporary business environment, brand management forms a major focus in successful firms. However, modern brand management is characterised by the decentralisation of control of the brand. In this environment, the brand is now influenced by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4501a0ce6278cc75d1c7022bb18cb771
Autor:
Arli, Denni, Badejo, Abi, Carlini, Joan, France, Cassandra, Jebarajakirthy, Charles, Knox, Kathy, Pentecost, Robin, Perkins, Helen, Thaichon, Park, Sarker, Tapan, Wright, Owen
Publikováno v:
International Journal of Nonprofit & Voluntary Sector Marketing; May2020, Vol. 25 Issue 2, p1-14, 14p