Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"França da Silva, Anne Kastelianne"'
Publikováno v:
AlephRepositório Institucional da UNESPUniversidade Estadual PaulistaUNESP.
Made available in DSpace on 2015-05-14T16:53:07Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2014-12-22Bitstream added on 2015-05-14T16:59:23Z : No. of bitstreams: 1 000823397.pdf: 6688992 bytes, checksum: 27bf2f52009e782f0264eb27a70abe61 (MD5)<
Orientador: Luiz Carlos Marques Vanderlei
Banca: Roselene Modolo Regueiro Lorençoni
Banca: Francis Lopes Paganelli
O Diabetes Mellitus tipo 1 (DM Tipo 1) pode promover alterações autonômicas que podem ser avaliadas pela variabilida
Banca: Roselene Modolo Regueiro Lorençoni
Banca: Francis Lopes Paganelli
O Diabetes Mellitus tipo 1 (DM Tipo 1) pode promover alterações autonômicas que podem ser avaliadas pela variabilida
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/123210
Autor:
Lopez Laurino, Maria Júlia, França da Silva, Anne Kastelianne, Altafin Santos, Lorena, Marques Vanderlei, Luiz Carlos
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience; 2023, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.