Zobrazeno 1 - 10
of 393
pro vyhledávání: '"Frambach, P."'
Autor:
Chloe Bogaty, Janneke Frambach
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal (2023)
Background: The CanMEDS Competency Framework is an internationally recognized model used to outline the proficiencies of a physician. It has predominantly been studied in clinical environments but not all medical specialties take part in direct patie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98a18056309449848a64ff2613ff640a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kayla M. White, Itamar Livnat, Caroline R. Frambach, John Doan, Urmi V. Mehta, Clara Yuh, Anton M. Palma, Kimberly A. Jameson, M. Cristina Kenney, Mitul C. Mehta, Chantal J. Boisvert, Wade R. Crow, Andrew W. Browne
Publikováno v:
International Journal of Retina and Vitreous, Vol 9, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Cone contrast threshold testing (CCT) provides quantitative measurements of color and contrast function to reveal changes in vision quality that are not standard endpoints in clinical trials. We utilize CCT to measure visual funct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/236640ec690d443ebce87df140fb7f09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicole D. van Hemert, Pieter R. Stella, Rik Rozemeijer, Mèra Stein, Peter Frambach, Adriaan O. Kraaijeveld, Saskia Z. Rittersma, Timion A. Meijs, Geert E.H. Leenders, Pim van der Harst, Pierfrancesco Agostoni, Michiel Voskuil
Publikováno v:
American Heart Journal Plus, Vol 24, Iss , Pp 100227- (2022)
Objectives: In an all-comers cohort undergoing percutaneous coronary intervention (PCI), we aimed to assess prevalence of high bleeding risk (HBR) patients and impact of HBR and dual antiplatelet therapy (DAPT) on clinical events. Background: HBR rep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/989bc94364eb4298b4ffdbc17d7e0e76
Publikováno v:
Revista de Educação PUC-Campinas, Vol 26, Pp 1-13 (2021)
The public school was born as an institution responsible for the common formation of citizens, for inserting them in the same culture, thus forming a nation. However, the victory of liberalism ended up, very early, transforming this task into an inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47c5f499aacf4c15b50a4203d145ab59
Autor:
Fernanda de Araújo Frambach
Publikováno v:
Zero-a-seis, Vol 24, Iss 46 (2022)
Este texto traz algumas considerações decorrentes de uma pesquisa de Doutorado cujo objetivo principal foi compreender como as políticas públicas relacionadas à formação literária, aos espaços de leitura e à alfabetização são elaboradas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1862e67f8164a6690ad6f237bfb26ba