Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Frakes, Elizabeth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Howes, Lydia1 Lydia.howes@utah.edu, Frakes, Elizabeth1 Elizabeth.Frakes@utah.edu, Zhang, Yingying2 yingying.zhang@slcschools.org, Baluchi, Donna1 donna.baluchi@utah.edu, Smoot, Carmin1 carmin.smoot@utah.edu, Schvaneveldt, Nena1 nena.schvaneveldt@utah.edu
Publikováno v:
Medical Reference Services Quarterly. Apr-Jun2024, Vol. 43 Issue 2, p130-151. 22p.
Publikováno v:
Journal of Hospital Librarianship. Jul-Sep2023, Vol. 23 Issue 3, p143-155. 13p. 4 Color Photographs, 1 Diagram.
Autor:
Pelo, Ryan, Suttman, Erin, Cortez, Melissa, Fino, Peter, Frakes, Elizabeth, McFarland, Mary, Dibble, Leland
The purpose of this scoping review is to: 1) summarize the available literature linking autonomic function and exercise intolerance testing, and 2) examine the relationship between exercise intolerance testing and autonomic dysfunction in people with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::04e5e0dad616e2051b2a6b6e0640ba4a
Autor:
Kusnoor, Sheila V., Villalta-Gil, Victoria, Michaels, Margo, Joosten, Yvonne, Israel, Tiffany L., Epelbaum, Marcia I., Lee, Patricia, Frakes, Elizabeth T., Cunningham-Erves, Jennifer, Mayers, Stephanie A., Stallings, Sarah C., Giuse, Nunzia B., Harris, Paul A., Wilkins, Consuelo H.
Additional file 4. Percentage of participants who completed both the pre- and post-tests (N = 14), who responded correctly to individual items on the knowledge assessment.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a00037e50dd7f580dc1ac416f574591e
Autor:
Kusnoor, Sheila V., Villalta-Gil, Victoria, Michaels, Margo, Joosten, Yvonne, Israel, Tiffany L., Epelbaum, Marcia I., Lee, Patricia, Frakes, Elizabeth T., Cunningham-Erves, Jennifer, Mayers, Stephanie A., Stallings, Sarah C., Giuse, Nunzia B., Harris, Paul A., Wilkins, Consuelo H.
Additional file 2. Questionnaire items addressing knowledge, attitudes and intentions, and feedback on the course.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::57825bf83d15b726b624403f69d95ea9
Autor:
Kusnoor, Sheila V., Villalta-Gil, Victoria, Michaels, Margo, Joosten, Yvonne, Israel, Tiffany L., Epelbaum, Marcia I., Lee, Patricia, Frakes, Elizabeth T., Cunningham-Erves, Jennifer, Mayers, Stephanie A., Stallings, Sarah C., Giuse, Nunzia B., Harris, Paul A., Wilkins, Consuelo H.
Additional file 1. Methods and results of literature review on knowledge needed to enhance minority recruitment and existing training programs and resources on minority recruitment.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::45d4140be135d1345ae23e12c77d368f
Autor:
Kusnoor, Sheila V., Villalta-Gil, Victoria, Michaels, Margo, Joosten, Yvonne, Israel, Tiffany L., Epelbaum, Marcia I., Lee, Patricia, Frakes, Elizabeth T., Cunningham-Erves, Jennifer, Mayers, Stephanie A., Stallings, Sarah C., Giuse, Nunzia B., Harris, Paul A., Wilkins, Consuelo H.
Additional file 3. Course overview: core competencies, learning objectives, and assignments.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::27424f770d4cc623c0bcef88996383d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.