Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Foxcroft, D."'
Autor:
Segrott, J, Murphy, S, Rothwell, H, Scourfield, J, Foxcroft, D, Gillespie, D, Holliday, J, Hood, K, Hurlow, C, Morgan-Trimmer, S, Phillips, C, Reed, H, Roberts, Z, Moore, L
Purpose Process evaluations generate important data on the extent to which interventions are delivered as intended. However, the tendency to focus only on assessment of pre-specified structural aspects of fidelity has been criticised for paying insuf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r3110ae70d66::5ce01c4e872721acc0c4c53e24a5d75e
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/9d71961a-a4ba-4c70-930d-5ba832f4e0b5/1/
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/9d71961a-a4ba-4c70-930d-5ba832f4e0b5/1/
Autor:
Foxcroft, D. R.1 (AUTHOR), Ireland, D.1 (AUTHOR), Lister‐Sharp, D. J.1 (AUTHOR), Lowe, G.1 (AUTHOR), Breen, R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Addiction. Apr2003, Vol. 98 Issue 4, p397-411. 15p. 4 Charts.
Autor:
OSTASZEWSKI, K., FERIĆ, M., FOXCROFT, D. R., KOŠIR, M., KRANŽELIĆ, V., MIHIĆ, J., NOVAK, M., PISARSKA, A., TALIĆ, S.
Publikováno v:
Addictology / Adiktologie; 2018, Vol. 18 Issue 1, p7-15, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hampson SE, Skinner TC, Hart J, Storey L, Gage H, Foxcroft D, Kimber A, Cradock S, McEvilly EA, Hampson, S E, Skinner, T C, Hart, J, Storey, L, Gage, H, Foxcroft, D, Kimber, A, Cradock, S, McEvilly, E A
Publikováno v:
Diabetes Care; Sep2000, Vol. 23 Issue 9, p1416-1422, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.