Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Fox, Katie"'
Autor:
Greiner, Mary V., Nidey, Nichole, Unkrich, Jacqueline, Fox, Katie, Radenhausen, Megan, Beal, Sarah J.
Publikováno v:
Pediatrics; Sep2024, Vol. 154 Issue 3, p1-4, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Reflective Practice; Dec2023, Vol. 24 Issue 6, p736-748, 13p
Publikováno v:
IOP Conference Series: Materials Science & Engineering; 4/8/2023, Vol. 1287 Issue 1, p1-9, 9p
Autor:
Wadsworth, Jonathan D. F., Joiner, Susan, Linehan, Jacqueline M., Desbruslais, Melanie, Fox, Katie, Cooper, Sharon, Cronier, Sabrina, Asante, Emmanuel A., Mead, Simon, Brandner, Sebastian, Hill, Andrew F., Collinge, John
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Mar 01. 105(10), 3885-3890.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25461336
Autor:
Asante, Emmanuel A., Linehan, Jacqueline M., Gowland, Ian, Joiner, Susan, Fox, Katie, Cooper, Sharon, Osiguwa, Olufumilayo, Gorry, Michelle, Welch, Julie, Houghton, Richard, Desbruslais, Melanie, Brandner, Sebastian, Wadsworth, Jonathan D. F., Collinge, John
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2006 Jul 01. 103(28), 10759-10764.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30049575
Autor:
Njau, Joseph, Silal, Sheetal P., Kollipara, Aparna, Fox, Katie, Balawanth, Ryleen, Yuen, Anthony, White, Lisa J., Moya, Mandisi, Pillay, Yogan, Moonasar, Devanand
Additional file 1. METC-South Africa: Mathematical model description.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::32f295093e88443cc422f079e1107bf2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fox, Katie, Post, Margaret
Publikováno v:
New Directions for Evaluation; Sep2021, Vol. 2021 Issue 171, p59-70, 12p