Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Fowler, J C"'
Autor:
Gosnell, S. N.1,2,3 (AUTHOR), Fowler, J. C.1 (AUTHOR), Salas, R.1,2,3 (AUTHOR) rsalas@bcm.edu
Publikováno v:
Acta Psychiatrica Scandinavica. Jul2019, Vol. 140 Issue 1, p20-29. 10p. 1 Diagram, 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Although functional selectivity is now widely accepted, the molecular basis is poorly understood. We have studied how aspects of transmembrane region 5 (TM5) of the dopamine D2L receptor interacts with three rationally selected rigid ligands (dihydre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bec55366e2273ad4c72a23d2b865cedc
Autor:
Fowler, J. C.
This thesis investigates the performance of terahertz Quantum Cascade (QC) devices. The main emphasis is on the reproducibility and uniformity of Molecular Beam Epitaxy (MBE) growth and the optimization of semiconductor processing. By exploring perfo
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.599148
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.