Zobrazeno 1 - 10
of 199
pro vyhledávání: '"Foweather, L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fitton Davies, K., Watson, P.M., Rudd, J.R., Roberts, S., Bardid, F., Knowles, Z., Foweather, L.
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise May 2021 54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fitton Davies, K., Foweather, L., Watson, P. M., Bardid, F., Roberts, S. J., Davids, K., O'Callaghan, L., Crotti, M., Rudd, J. R.
Publikováno v:
Physical Education & Sport Pedagogy; Nov2023, Vol. 28 Issue 6, p630-657, 28p, 5 Diagrams, 6 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Dwyer, M. V., Fairclough, S. J., Ridgers, N. D., Knowles, Z. R., Foweather, L., Stratton, G.
Publikováno v:
Health Education Research, 2013 Dec 01. 28(6), 931-942.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45111010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davies, K Fitton, Foweather, L, Watson, PM, Bardid, F, Roberts, SJ, Davids, Keith, O'Callaghan, L, Crotti, M, Rudd, JR
Background: Traditionally, Physical Education (PE) has adopted a multi-skills approach, where children generally engage in decontextualised practice of sport techniques to develop specific movement skills and facilitate sports participation. This app
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5bc386be9a11f9d2be38a07c13c09bc7
https://shura.shu.ac.uk/29530/3/Davids-AssessingMotivationalClimates(AM).pdf
https://shura.shu.ac.uk/29530/3/Davids-AssessingMotivationalClimates(AM).pdf
Publikováno v:
In Science & Sports 2011 26(6):345-349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.