Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Fovell, RG"'
Publikováno v:
Bu, YP; Fovell, RG; & Corbosiero, KL. (2014). Influence of cloud-radiative forcing on tropical cyclone structure. Journal of the Atmospheric Sciences, 71(5), 1644-1662. doi: 10.1175/JAS-D-13-0265.1. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8kt1h4mm
Journal of the Atmospheric Sciences, vol 71, iss 5
Journal of the Atmospheric Sciences, vol 71, iss 5
The authors demonstrate how and why cloud-radiative forcing (CRF), the interaction of hydrometeors with longwave and shortwave radiation, can influence tropical cyclone structure through "semi idealized"integrations of the Hurricane Weather Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::320616e33af7625dc6dab55dcf9a8c71
http://www.escholarship.org/uc/item/8kt1h4mm
http://www.escholarship.org/uc/item/8kt1h4mm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.