Zobrazeno 1 - 10
of 6 311
pro vyhledávání: '"Foveation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper, we tackle the challenge of actively attending to visual scenes using a foveated sensor. We introduce an end-to-end differentiable foveated active vision architecture that leverages a graph convolutional network to process foveated imag
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.01450
Autor:
Gruel, Amélie1 (AUTHOR) amelie.gruel@univ-cotedazur.fr, Hareb, Dalia1 (AUTHOR), Grimaldi, Antoine2 (AUTHOR), Martinet, Jean1 (AUTHOR), Perrinet, Laurent2 (AUTHOR), Linares-Barranco, Bernabé3 (AUTHOR), Serrano-Gotarredona, Teresa3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Biological Cybernetics. Oct2023, Vol. 117 Issue 4/5, p389-406. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea Govetto, Paolo Radice, Sara Lucchini, Daniela Bacherini, Stanislao Rizzo, Alfonso Savastano
Publikováno v:
American Journal of Ophthalmology Case Reports, Vol 32, Iss , Pp 101923- (2023)
Purpose: To describe the mechanisms of postoperative foveal restoration in three patients with bacillary layer detachment (BALAD) associated with macula-off rhegmatogenous retinal detachment. Observations: BALAD associated with macula-off rhegmatogen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/365cefc63dab40438590784b57787a72
The requirements of much larger file sizes, different storage formats, and immersive viewing conditions of VR pose significant challenges to the goals of acquiring, transmitting, compressing, and displaying high-quality VR content. At the same time,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.16490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Segmentation of ultra-high resolution images is challenging because of their enormous size, consisting of millions or even billions of pixels. Typical solutions include dividing input images into patches of fixed size and/or down-sampling to meet mem
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.15124
Autor:
Chin-Han Shen, Hsu-Feng Hsiao
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 98512-98524 (2022)
With the rapid development of devices for virtual reality, massive amounts of multimedia data have been produced to enrich the immersive experience. To construct vivid virtual reality, high-resolution content is required to achieve a good user experi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/060d0ca9279b48a8b0f678c4be00ddf2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.