Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Fournier, Cathy"'
Autor:
Fournier, Cathy, Mirza, Sabina, Naidoo, Karen, Green, Sheryl, Shirt, Clay, Cameron, Sarah, Stewart, Suzanne L., Gaetz, Stephen
Publikováno v:
AlterNative: An International Journal of Indigenous Peoples; Dec2024, Vol. 20 Issue 4, p588-600, 13p
Autor:
Fournier, Cathy1 (AUTHOR) cathy.fournier@utoronto.ca, Stewart, Suzanne1 (AUTHOR), Adams, Joshua1 (AUTHOR), Shirt, Clayton1 (AUTHOR), Mahabir, Esha1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Research Ethics. Jul2023, Vol. 19 Issue 3, p325-340. 16p.
Autor:
Fournier, Cathy
This thesis explores the ontological content of the integration of complementary and alternative medicine (CAM) in biomedical education, through a critical exploration of “CAM" policy related documents from the World Bank, the World Health Organiza
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10222/42702
Autor:
Fournier, Cathy, Rand, Jenny R., Pictou, Sherry, Murphy, Kathleen, Martin, Debbie, Pride, Tara, Amirault, Marni, Cunsolo, Ashlee, Doucette, Marybeth, Sheppard, De-Ann, Benoit, Anita C, McMillan, Jane, Sylliboy, John
Publikováno v:
AlterNative: An International Journal of Indigenous Peoples; Mar2024, Vol. 20 Issue 1, p243-249, 7p
Autor:
Tummons, Jonathan1 jonathan.tummons@durham.ac.uk, Fournier, Cathy2, Kits, Olga3,4, MacLeod, Anna3
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Nov2018, Vol. 43 Issue 11, p1912-1922. 11p.
Autor:
Fournier, Cathy
Publikováno v:
The Journal of the Royal Anthropological Institute, 2016 Jun 01. 22(2), 439-441.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43908020
Publikováno v:
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition & Exploratory Learning in Digital Age; 2017, p125-132, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MacLeod, Anna, Fournier, Cathy
Publikováno v:
BMJ Simulation & Technology Enhanced Learning; Jul2017, Vol. 3 Issue 3, p99-105, 7p