Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Four-step method"'
Publikováno v:
Green Energy and Intelligent Transportation, Vol 3, Iss 3, Pp 100173- (2024)
The successful application of new technologies such as remotely piloted aircraft systems, distributed electric propulsion systems, and automatic control systems on electric vertical take-off and landing(eVTOL) aircraft has prompted Urban Air Mobility
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/222c7fa1a7c4423aa18120aab249fef7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositorio UN
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
ilustraciones, fotografías, graficas En este trabajo se presenta una secuencia didáctica que se diseñó e implementó con un grupo de estudiantes de grado décimo del Colegio José Francisco Socarrás IED, con relación a la enseñanza de la ecuac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0aecb0777893d0fdd1c026acaa6912ac
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/81529
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/81529
Autor:
Skrzypek, Agnieszka, Perera, Ian, Szeliga, Marta, Jagielski, Paweł, Dębicka-Dąbrowska, Dorota, Wilczyńska-Golonka, Magdalena, Górecki, Tomasz, Cebula, Grzegorz
Background: The aim of the study was to determine the predominant learning style and type of intelligence based on the VARK questionnaire and Multiple Intelligences Questionnaire respectively in second year medical students. Determining the relations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3647::aefebd3a86894f924ff2a3e8d2b66cbe
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/264718
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/264718
Autor:
Skrzypek, Agnieszka, Szeliga, Marta, Jagielski, Paweł, Perera, Ian, Dębicka-Dąbrowska, Dorota, Wilczyńska-Golonka, Magdalena, Górecki, Tomasz, Cebula, Grzegorz
Background: The aim of the study was to evaluate the usefulness of the modified Peyton’s four-step approach in the teaching of cardiac auscultation and to determine students’ perception of Peyton’s four-step approach. Methods: The opinion of th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3647::9488470abde5503daaee15b0e6ca9a7b
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/256815
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/256815
Autor:
Paragua Morales, Melecio, Pasquel Loarte, Lorenzo, Paragua Macuri, Carlos Alberto, Paragua Macuri, Melissa Gabriela, Cajas Bravo, Tomasa Verónica
Publikováno v:
Comuni@cción, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 48-55, Published: JUN 2018
RESUMEN El presente artículo tiene como objetivo probar que la aplicación del método cuatro pasos, mejora el aprendizaje de la derivada por definición en estudiantes de la escuela profesional de Matemática y Física de la universidad nacional He
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______619::526c6586c0aeb0e5bf41a03773e6b402
http://www.scielo.org.pe/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2219-71682018000100005&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.pe/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2219-71682018000100005&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.