Zobrazeno 1 - 10
of 2 349
pro vyhledávání: '"Four-Quadrant Model"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhihong Liao, Kai Su, Xuebing Jiang, Jiping Wang, Yongfa You, Luying Wang, Shihui Chang, Changwen Wei, Yiming Zhang, Chuang Li
Publikováno v:
Ecological Indicators, Vol 152, Iss , Pp 110379- (2023)
Scientific understanding of the coupling relationship between grazing activities and grassland ecosystem is an important foundation for protecting and improving the ecological quality of grassland. This study took the Inner Mongolia Autonomous Region
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f793bcdcf32f44fd90d0b50157ddaa6a
Autor:
Liao, Zhihong, Su, Kai, Jiang, Xuebing, Wang, Jiping, You, Yongfa, Wang, Luying, Chang, Shihui, Wei, Changwen, Zhang, Yiming, Li, Chuang
Publikováno v:
In Ecological Indicators August 2023 152
Autor:
Chaer, Guilherme Montandon, Mendes, Ieda Carvalho, Dantas, Ozanival Dario, Malaquias, Juaci Vitoria, dos Reis Junior, Fábio Bueno, Oliveira, Maria Inês Lopes
Publikováno v:
In Applied Soil Ecology March 2023 183
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials Communications December 2022 30
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 15 November 2020 743
Autor:
Ghaffari, Amin1, Azad, Akram1, Zarei, Mehdi Alizadeh1, Rassafiani, Mehdi2, Sharif Nia, Hamid3
Publikováno v:
Occupational Therapy International. 6/28/2022, p1-13. 13p. 3 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Contemporary Clinical Trials Communications, Vol 30, Iss , Pp 101009- (2022)
Background: In addition to academic problems, children with a specific learning disability (SLD) encounter problems with participation in activities outside school. Purpose: To investigate the efficacy of Occupational Performance Coaching (OPC) with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c5d3cf65c2645938ab17e4c37ad6b83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisi, Gaetano
Publikováno v:
Journal of Real Estate Practice and Education, 2015 Jan 01. 18(1), 87-106.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24863167