Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Foulsham, T"'
Autor:
Martinez-Cedillo, A.P., Foulsham, T.
Publikováno v:
In Vision Research March 2024 216
Autor:
Seernani, D., Ioannou, C., Damania, K., Hill, H., Foulsham, T., Smyrnis, N., Biscaldi, M., Klein, C. *
Publikováno v:
In Biological Psychology May 2021 162
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seernani, D. Ioannou, C. Damania, K. Hill, H. Foulsham, T. Smyrnis, N. Biscaldi, M. Klein, C.
Recent trends in literature, along with the changes to the Diagnostic and Statistical Manual (DSM), make it imperative to study Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) and Autism Spectrum Disorder (ASD) together, in order to better understand
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::5b042e30dde27342c1b969bdc87dde4b
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982553
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982553
Recent debates in the literature discuss commonalities between Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) and Autism Spectrum Disorder (ASD) at multiple levels of putative causal networks. This debate requires systematic comparisons between thes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::5b46c9966d2dd0060a9e3fae428d7f5d
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982579
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982579
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.