Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Fouilhe, P."'
In context learning (ICL) is an attractive method of solving a wide range of problems. Inspired by Garg et al. (2022), we look closely at ICL in a variety of train and test settings for several transformer models of different sizes trained from scrat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.11465
Sensory perception (e.g. vision) relies on a hierarchy of cortical areas, in which neural activity propagates in both directions, to convey information not only about sensory inputs but also about cognitive states, expectations and predictions. At th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.05676
In this paper, we study the asymptotic behavior of the solutions of nonlocal bistable reaction-diffusion equations starting from compactly supported initial conditions. Depending on the relationship between the nonlinearity, the interaction kernel an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.06482
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Polyhedra form an established abstract domain for inferring runtime properties of programs using abstract interpretation. Computations on them need to be certified for the whole static analysis results to be trusted. In this work, we look at how far
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1304.0864
Autor:
Tchatat Wangueu, Lionel, Sam-Laï, Nathalie Fouilhe, Allouchery, Marion, Veyrac, Gwenaelle, Aroux-Pavard, Marine, Boulay, Charlène, Richard, Vincent, Massy, Nathalie
Publikováno v:
Thérapie; September-October 2024, Vol. 79 Issue: 5 p611-614, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.