Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Foster Page, L.A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boyd, D.H., Thomson, W.M., Leon de la Barra, S., Fuge, K.N., van den Heever, R., Butler, B.M., Leov, F., Foster Page, L.A.
Publikováno v:
JDR Clinical & Translational Research; Apr2021, Vol. 6 Issue 2, p205-212, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomson, W.M., Foster Page, L.A., Robinson, P.G., Do, L.G., Traebert, J., Mohamed, A.R., Turton, B.J., McGrath, C., Bekes, K., Hirsch, C., Del Carmen Aguilar-Diaz, F., Marshman, Z., Benson, P.E., Baker, S.R.
OBJECTIVE: To examine the factor structure and other psychometric characteristics of the most commonly used child oral-health-related quality-of-life (OHRQoL) measure (the 16-item short-form CPQ11-14 ) in a large number of children (N = 5804) from di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::17ad80912694045ebd77df01dd7902c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foster Page, L.A., Beckett, D., Ahmadi, R., Schwass, D.R., Leon de la Barra, S., Moffat, S.M., Meldrum, A., Thomson, W.M.
Publikováno v:
JDR Clinical & Translational Research; July 2017, Vol. 2 Issue: 3 p287-294, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.