Zobrazeno 1 - 10
of 1 020
pro vyhledávání: '"Foster, Melissa"'
Autor:
Foster, Melissa A.1 (AUTHOR) mfoster@usbr.gov, Godaire, Jeanne E.2 (AUTHOR), Hilldale, Robert C.1 (AUTHOR), Bradley, D. Nathan1 (AUTHOR), Boyd, Karin3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of River Basin Management. May2024, p1-16. 16p. 12 Illustrations, 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Critical Care Medicine, Vol 7, Iss 4, Pp 312-317 (2021)
The rapid worldwide spread of COVID-19 motivated medical professionals to pursue and authenticate appropriate remedies and treatment protocols. This article aims to analyze the potential benefits of one treatment protocol developed by a group of care
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0059895fb7c84a7596ef2182629dd109
Autor:
Foster, Melissa Ann
Thesis (M.S.)--University of Tennessee, Knoxville, 2009.
Title from title page screen (viewed on Oct. 23, 2009). Thesis advisor: Matthew J. Gray. Vita. Includes bibliographical references.
Title from title page screen (viewed on Oct. 23, 2009). Thesis advisor: Matthew J. Gray. Vita. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://etd.utk.edu/2009/May2009Theses/FosterMelissaAnn.pdf
Autor:
Bowman Foster, Melissa R.1 fostermr@wssu.edu, Hijazi, Ali Atef2, Sullivan Jr., Raymond C.3, Opoku, Rebecca4
Publikováno v:
AIMS Medical Science. 2023, Vol. 10 Issue 2, p118-129. 12p.
The backfiring effect of fairness salience in health messages regarding food allergies and diabetes.
Autor:
Foster, Melissa1 foster.1182@osu.edu
Publikováno v:
AIMS Allergy & Immunology. 2022, Vol. 6 Issue 3, p106-125. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.