Zobrazeno 1 - 10
of 248
pro vyhledávání: '"Foster, Allison"'
Autor:
Foster, Allison Bennett
In America urban school systems have encountered difficulties retaining teachers. The ramification of teacher attrition is that the neediest students are often taught by those with the least educational experience. The purpose of this study was to de
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/27743
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05162007-114953/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05162007-114953/
Autor:
Foster, Allison A.
Many undergraduate students enroll in gross anatomy courses to support future academic success. Therefore, gross anatomy education at the undergraduate level is tasked, in part, with preparing students for subsequent graduate and professional anatomy
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Maine Policy Review. 2024, Vol. 33 Issue 1, p69-75. 7p.
Autor:
Lederer, Alyssa M., Foster, Allison M., Schmidt, Norine, Gomes, Gérard R., Scott, Glenis, Jr, Watson, Shannon, Kissinger, Patricia J.
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning April 2023 97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas, Christine M., Foster, Allison, Boop, Sarah, Kirschke, David, Mooney, Hopelyn, Reid, Isabella, May, Andrew S., Mullins, Heather, Garman, Katie N., Golwalkar, Mugdha, Marr, Jack H., Orejuela, Kelly, Ripley, Danny, Rasnic, Robin, Terrell, Erica, Durso, Lisa M., Schaffner, William, Jones, Timothy F., Fill, Mary‐Margaret A., Dunn, John R.
Publikováno v:
Zoonoses & Public Health; Nov2024, Vol. 71 Issue 7, p829-835, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chapman, Kenneth B. *, Yousef, Tariq A., Foster, Allison, D. Stanton-Hicks, Michael, van Helmond, Noud
Publikováno v:
In Neuromodulation: Technology at the Neural Interface June 2021 24(4):738-745
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.