Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Fossen, Beth L."'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing September 2024 41(3):411-426
Autor:
Fossen, Beth L., Schweidel, David A.
Publikováno v:
Marketing Science, 2017 Jan 01. 36(1), 105-123.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45158475
Autor:
Fossen Beth L., Schweidel David A.
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 9, Iss 2, Pp 30-35 (2017)
Social TV is the simultaneous consumption of television alongside social media chatter about the programming. This topic is highly relevant for marketers. Usually it is considered as a bad thing for TV advertisers. While there can be distraction from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bdf3bd0321b489087ff7201066fd13f
Autor:
Fossen, Beth L.1 (AUTHOR), Kim, Donggwan2 (AUTHOR), Schweidel, David A.3 (AUTHOR), Thomadsen, Raphael2 (AUTHOR) thomadsen@wustl.edu
Publikováno v:
Quantitative Marketing & Economics. Mar2022, Vol. 20 Issue 1, p1-37. 37p.
Autor:
Fossen, Beth L.1 (AUTHOR) bfossen@indiana.edu, Bleier, Alexander2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Jul2021, Vol. 49 Issue 4, p743-761. 19p.
Autor:
Fossen, Beth L.1 (AUTHOR), Schweidel, David A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Science. May/Jun2019, Vol. 38 Issue 3, p481-499. 19p.
Autor:
Fossen, Beth L.1, Schweidel, David A.2
Publikováno v:
Marketing Science. Mar/Apr2019, Vol. 38 Issue 2, p274-295. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Association for Consumer Research. Apr2017, Vol. 2 Issue 2, p246-266. 21p.
Publikováno v:
Customer Needs & Solutions; Dec2019, Vol. 6 Issue 3/4, p63-75, 13p