Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
Knihovna bude uzavřena od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Zachovat současné nastavení filtrů
EXPAND:"fulltext"
Domovská stránka
Vyhledávání: "Foss, Emmie Stolpe"
Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno
1
-
5
of
5
pro vyhledávání:
'"Foss, Emmie Stolpe"'
Řazení
od nejnovějšího
Podle data vzestupně
podle relevance
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vybrat výsledek číslo 1
1
Report
Innvandrere – hvordan går det med dem i utdanningsløpet?
Autor:
Instebø, Daniel
,
Foss, Emmie Stolpe
,
Fazli, Nawid
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3040210
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 2
2
Report
Hvordan går det med innvandrere fem år etter avlagt fag-/svenneprøve?
Autor:
Albertsen, Daniel
,
Foss, Emmie Stolpe
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/2721584
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 3
3
Report
Grunnskoleresultaters betydning for gjennomføring av videregående opplæring
Autor:
Perlic, Biljana
,
Foss, Emmie Stolpe
,
Moafi, Hossein
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/2679209
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 4
4
Report
Lærere uten pedagogisk utdanning i grunnskolen 2018/2019
Autor:
Foss, Emmie Stolpe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11250/2627226
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 5
5
Report
Out with the old, in with the new : traditional values in Russia's contemporary identity
Autor:
Foss, Emmie Stolpe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11250/2400232
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vyhledávací nástroje:
RSS
Poslat e-mailem
Upřesnit hledání
Omezení vyhledávání
Plný text
Recenzováno
Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
Typ dokumentu
5
Reports
Předmět
2
identity formation
2
kompetanse
2
laerere
2
russia
2
traditional values
2
utdanning
1
aspirational constructivism
1
lgbt rights
1
matematikk og naturvitenskap: 400::matematikk: 410::statistikk: 412 [vdp]
1
russia and masculinity
1
social science: 200::political science and organizational theory: 240::international politics: 243 [vdp]
1
videregaende utdanning
Vydavatel
6
statistisk sentralbyra
2
norwegian university of life sciences, as
Zdroj
5
NORA (Norwegian Open Research Archive)
3
OpenAIRE
Rok vydání
Od:
do:
×
načítá se......