Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Forum Theater"'
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 1, Pp 123-132 (2024)
В последние годы ситуации буллинга среди подростков происходят все чаще. Они негативно влияют на эмоциональное состояние обучающихся,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/319045cf7167424abc3cc6e3aa601e7d
Autor:
Sophie Lewandowski
Publikováno v:
Sociologies (2024)
The article scrutinizes a participatory action research project concerning education in downtown Marseille. Forum theater-nonviolent communication, which combines the approaches of A. Boal and M. Rosenberg, was used as the survey method. Participants
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29a412c7cd084746a73521af319b54bb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soroka, Yuliya, Savchenko, Anna
Publikováno v:
Laboratorium. Журнал социальных исследований / Laboratorium. Russian Review of Social Research. 13(3):111-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1040965
Autor:
Buzalkovska, Zoja
Publikováno v:
Ars Academica. (5):75-97
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=768587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bouton, Cecile, Moyon, Marine, Rossier, Ombeline, Sabater, Raphaële, Julien, Boris, Riopel, Martin, Leduc, Diane
Publikováno v:
Questions de Pédagogie dans l'Enseignement Supérieur
Questions de Pédagogie dans l'Enseignement Supérieur, Jun 2023, Lausanne ( CH), Suisse
Questions de Pédagogie dans l'Enseignement Supérieur, Jun 2023, Lausanne ( CH), Suisse
International audience; For several decades, the observation of nature by scientists has revealed that relationships between species operate more under an altruistic, supportive and mutual aid mode than under a competitive one. This change in the way
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3515::1249bd501d9329034ad09f34179eb573
https://universite-paris-saclay.hal.science/hal-04145288
https://universite-paris-saclay.hal.science/hal-04145288
Autor:
Bernhofer, Stefanie
Diese Arbeit beschäftigt sich mit der Erweiterung kollektiver Handlungsräume anhand von zwei Forumtheaterprojekten zu marginalisierten sozialen Themen. Mit dem Begriff der kollektiven Handlungsräume soll der eher defizitorientierten Sichtweise der
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10650::329962562c0c2ce281a3a83b4f3fc9f1