Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Fortune 100"'
Autor:
Bui, Hong T.M., Irmayanti, Aryani
Publikováno v:
Journal of Trade Science, 2024, Vol. 12, Issue 3, pp. 203-219.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JTS-02-2024-0008
Determinants and market performance of Fortune 100 best companies: evidence from Islamic perspective
Autor:
Bhaskaran, Rajesh Kumar, Ting, Irene Wei Kiong, Azizan, Noor Azlinna, Yelubolu, Kranthi Vidhatha
Publikováno v:
Journal of Islamic Accounting and Business Research, 2020, Vol. 12, Issue 1, pp. 44-59.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIABR-12-2019-0248
Autor:
Valor, Carmen, Zasuwa, Grzegorz
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2017, Vol. 22, Issue 4, pp. 486-506.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-07-2016-0051
Shop Smart, Stay Safe: A CDA of CSR Reports by Amazon and Walmart before and after COVID-19 Pandemic
Autor:
Maria Cristina Aiezza
Publikováno v:
Maria Cristina Aiezza
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::14893b7ae2f8d573b5817827abe85a63
https://hdl.handle.net/11574/211799
https://hdl.handle.net/11574/211799
Publikováno v:
Public Relations Strategist. Fall2011, Vol. 17 Issue 3, p10-11. 2p.
Publikováno v:
Journal of Strategy and Management, 2016, Vol. 9, Issue 3, pp. 322-343.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSMA-07-2015-0058
Autor:
Malbašić, Ivan, Posarić, Nikolina
Publikováno v:
Ekonomski pregled. 73:277-300
Posljednjih godina sve se više prepoznaje uloga organizacijskih vrijednosti u poslovanju jer one povezuju sve segmente poslovanja te utječu na oblikovanje ciljeva i poslovne strategije organizacije. Suvremeni menadžment zato sve veću pažnju prid
Publikováno v:
Journal of Management Development, 2013, Vol. 32, Issue 7, pp. 675-689.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMD-04-2011-0044
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malbašić, Ivan, Posarić, Nikolina
Publikováno v:
Ekonomski pregled
Volume 73
Issue 2
Volume 73
Issue 2
Posljednjih godina sve se više prepoznaje uloga organizacijskih vrijednosti u poslovanju jer one povezuju sve segmente poslovanja te utječu na oblikovanje ciljeva i poslovne strategije organizacije. Suvremeni menadžment zato sve veću pažnju prid