Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Forti, Luciana"'
Autor:
Forti, Luciana, Spina, Stefania
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 8, Iss 2, Pp - (2019)
This paper aims to shed light on how research findings stemming from Learner Corpus Research (LCR) can inform the development of Data-driven learning (DDL) pedagogical activities. By doing this, it seeks to show how the gap between corpora built to b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fb618dd54ca4a55ae06f10b7cf853c4
Autor:
Forti, Luciana
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 8, Iss 2, Pp - (2019)
In this article we outline the results of an evaluation of Data-driven learning (DDL) effects in relation to the development of Italian L2 phraseological competence. We do this on the basis on empirical data, by combining an external and objective pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da70d3f67a05485bb018422cf170f962
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Forti, Luciana
Publikováno v:
International Journal of Learner Corpus Research; June 2024, Vol. 10 Issue: 1 p216-240, 25p
Autor:
Fioravanti, Irene, Forti, Luciana, D'Alesio, Veronica, Roccaforte, Maria, Spina, Stefania, Koesters Gensini, Sabine
Publikováno v:
Languages; Jan2024, Vol. 9 Issue 1, p14, 19p
Publikováno v:
Web of Science
Repositório Institucional da UNESP
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron:UNESP
Publons
Repositório Institucional da UNESP
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron:UNESP
Publons
Made available in DSpace on 2021-06-25T11:57:39Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2021-02-01 The text presents a pedagogical practice in / of / about the school routine referring to the process of planning, development and results of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::136a353b4e8973bda7048d20d1308581
Autor:
Forti, Luciana, Spina, Stefania
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 8, Iss 2, Pp-(2019)
This paper aims to shed light on how research findings stemming from Learner Corpus Research (LCR) can inform the development of Data-driven learning (DDL) pedagogical activities. By doing this, it seeks to show how the gap between corpora built to b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e8f36bb85b29bcf1e39dc4d573c0e75a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.