Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Forster, Lourdes"'
Autor:
Prado, Guillermo, Estrada, Yannine, Rojas, Lourdes M., Bahamon, Monica, Pantin, Hilda, Nagarsheth, Meera, Gwynn, Lisa, Ofir, Audrey Y., Forster, Lourdes Q., Torres, Nicole, Brown, C. Hendricks
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials January 2019 76:64-71
Publikováno v:
Journal of Public Health Management and Practice, 2017 Jul 01. 23(4), 356-359.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48517284
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Journal of Allergy and Clinical Immunology February 2017 139(2) Supplement:AB5-AB5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanders, Lee M., Robinson, Thomas N., Forster, Lourdes Q., Plax, Katie, Brosco, Jeffrey P., Brito, Arturo
Publikováno v:
Pediatrics; Apr2005 Supplement P, Vol. 115, p1142-1147, 6p, 1 Diagram, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uwe H. Bittlingmayer, Zeynep Islertas, Elias Sahrai, Stefanie Harsch, Isabella Bertschi, Diana Sahrai
This book presents a health ethnology of health literacy among vulnerable groups. In addition to a comprehensive state of research and the development of a theory-oriented health literacy research, three case studies on vulnerable minorities from Ger
Autor:
Uwe H. Bittlingmayer, Zeynep Islertas, Elias Sahrai, Stefanie Harsch, Isabella Bertschi, Diana Sahrai
Im vorliegenden Buch wird eine Gesundheitsethnologie der Gesundheitskompetenz von vulnerablen Gruppen vorgelegt. Dabei werden neben einem umfassenden Forschungsstand und die Entwicklung einer theorie-orientierten Health-Literacy-Forschung drei Fallst