Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Forsell, Johan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Forsell, Johan
Avhandlingens syfte är att öka kunskapen om och förståelsen av gymnasielärares möjligheter och utmaningar med att genomföra grupparbetsbedömning på individnivå av elevers kunskaper och förmågor utvecklade i samarbete. Fokus är på om och
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______261::08affb1beffbc4cab945ec2290262576
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-187690
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-187690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This special issue of Confero presents six essays with different aims and scope, which relate to the criticism or “bashing” of educational research. Starting with Martin Malmström’s essay How do you think it feels? On Being the Epitome of Pseu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::77e2cfe6ea039dbfeb5d94f1389387f7
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-308230
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-308230
Publikováno v:
In Developmental Brain Research 2002 136(1):51-62
Publikováno v:
Confero: Essays on Education, Philosophy & Politics; Sep2020, Vol. 7 Issue 1, p5-9, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Experimental Biology; Jul2001, Vol. 204 Issue 14, p2517, 9p, 25 Black and White Photographs, 1 Chart