Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Forrest KA"'
Autor:
Forrest Kaiser, Jennifer Bailey
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
School leadership is a fast-paced job where stakeholder feedback is frequent, and decision-making requires quick thinking and strong organization. When school leaders transition from practitioner to scholar, they face a dramatic change in pace and re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9f8bf097d964463b5b843c5e6323dae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Family Planning Perspectives. 25:111
A focus-group study gathered qualitative information from Hispanic males in California regarding ethnic factors that might enhance or interfere with AIDS prevention efforts. A predominantly working-class convenience sample of 75 men aged 18-40 partic
Publikováno v:
International Electronic Journal of Elementary Education, Vol 7, Iss 3, Pp 281-300 (2015)
In this exploratory quasi-experimental case study, we assessed the promise of a yearlong supplemental reading intervention with a small pilot group of at-risk first grade readers in an elementary school setting. Using standardized measures of reading
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bf0278f56054dd9b738c95b2ca3ea86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.