Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Fornsaglio, Jamie"'
Autor:
Vilcheck, Susan K., O'Brien, Travis J., Pritchard, Daryl E., Ha, Linan, Ceryak, Susan, Fornsaglio, Jamie L., Patierno, Steven R.
Publikováno v:
Environmental Health Perspectives, 2002 Oct 01. 110, 773-777.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3455090
The goals of the present study were to replicate previous research that has found that grades are negatively affected by technology use and that faculty policies can influence non-academic technology use. In addition, we sought to expand upon this re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51513d3309d768333cce24e4c8ce3157
Autor:
Bartel, Jeffrey, Fornsaglio, Jamie
We sought to expand on previous research regarding students perceived technology distractions and whether this perception is related to their own use of technology for non-academic purposes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c0a38c75f135d488e37f36f6ec9bd74d
Examined the relationship between FoMO and non-academic technology use (and purpose) in-class and while studying
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fec2b1d5b084d26f408fe86ea4ff98a9
Autor:
Bartel, Jeffrey, Fornsaglio, Jamie
While we predicted that both peer use and faculty policies would independently predict participant technology use, we also predicted that these variables would interact such that student use would be lower when there are stricter faculty policies, bu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ba2cb780cecfbfb08f4a553a17d520af
Autor:
MCCORMICK, KEVIN D., KNOBLOCH, LEAH J., WHITEBREAD, ERICA A., HOWATCH, NICHOLAS J., YOCHUM, SUSAN M., FORNSAGLIO, JAMIE L.
Publikováno v:
Journal of the Pennsylvania Academy of Science, 2010 Apr 01. 84(1), 17-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44149710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In DNA Repair 2002 1(8):617-627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.