Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Formative assessment literacy"'
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-24 (2024)
Abstract The contributions of Computerized Formative Assessment (CFA) to teachers’ instructional practices and students’ learning outcomes necessitate the development of valid and reliable instruments for measuring teachers’ literacy. To addres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54e442d554634806ab979871cd9a7559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.