Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Formative Construct Validation"'
Autor:
Sedera, Darshana ⁎, Gable, Guy G. 1
Publikováno v:
In Journal of Strategic Information Systems 2010 19(4):296-306
Publikováno v:
The Journal of Strategic Information Systems
This study conceptualizes, operationalises and validates the concept of Knowledge Management Competence as a four-phase multidimensional formative index. Employing survey data from 310 respondents representing 27 organizations using the SAP Enterpris
Autor:
Rabaa'i, Ahmad A., Gable, Guy G.
Publikováno v:
Proceedings of The 16th Pacific Asia Conference on Information Systems (PACIS 2012)
This study is motivated by, and proceeds from, a central interest in the importance of evaluating IS service quality and adopts the IS ZOT SERVQUAL instrument (Kettinger & Lee, 2005) as its core theory base. This study conceptualises IS service quali
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Journal of the Association for Information Systems
Journal of the Association for Information Systems
This paper re-conceptualizes 'information system success' as a formative, multidimensional index. A validated and widely accepted such index would facilitate cumulative research on the impacts of IS, while at the same time providing a benchmark for o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::196637b21a8d27c1045ff2e62211f582
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-57149105774&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-57149105774&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.