Zobrazeno 1 - 10
of 808
pro vyhledávání: '"Formal schooling"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McPherson, Gary E., editor
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780198744443.001.0001
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 12, Iss 1, Pp 1-16 (2017)
Abstract Serious gaming has been regarded as one of the important student-centric learning approaches in the coming decade. However, there has been a lack of in-depth discussion of the teacher role in the course of serious gaming when it is adopted i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65145057332d4c5a8112e3a446d665c4
Autor:
Ishita Mostafa, Shamin Fatema Islam, Prasenjit Mondal, A.S.G. Faruque, Tahmeed Ahmed, Md Iqbal Hossain
Publikováno v:
Global Health Action, Vol 12, Iss 1 (2019)
Background: Vitamin A deficiency (VAD) is one of the most prevalent micronutrient deficiencies in the world. About 2% of all deaths among children under five years of age (U-5) are attributable to VAD. Currently evidence-based knowledge is grossly la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d0c4ecf826e4079b906915bc19d6fba
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol. 12 No. 1 (2014); 6095-6112
On attainment of democracy, South Africa ratified several international conventions such as UN Convention on the Elimination of all forms of Discrimination against Women (CEDAW), the Convention on the Rights of the Child (CRC) Education for All (EFA)
Autor:
Phillip David Parker, Pauline W. Jansen, Kate M. Xu, Myrto F Mavilidi, Herbert W. Marsh, Fred Paas
Publikováno v:
Mavilidi, M, Marsh, H, Xu, M, Parker, P, Jansen, P & Paas, F 2022, ' Relative Age Effects on Academic Achievement in the First Ten Years of Formal Schooling : A Nationally Representative Longitudinal Prospective Study ', Journal of Educational Psychology, vol. 114, no. 2, pp. 308-325 . https://doi.org/10.1037/edu0000681
Journal of Educational Psychology, 114(2), 308-325. American Psychological Association Inc.
Journal of Educational Psychology, 114(2), 308-325. American Psychological Association
Journal of Educational Psychology, 114(2), 308-325. American Psychological Association Inc.
Journal of Educational Psychology, 114(2), 308-325. American Psychological Association
The effects of school starting age and relative age effects (RAEs) have generated much interest from parents, teachers, policymakers, and educational researchers. Our 10-year longitudinal study is based on a nationally representative (N = 4,983) pros
Publikováno v:
Early Childhood Research Quarterly. 58:231-241
Studies have shown differences in how parents respond to children's questions across diverse socioeconomic backgrounds. Differences in these interaction patterns have the potential to set the stage for a mismatch between children's approach to asking