Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"Formación de pedagogos"'
Autor:
Emilio Lucio-Villegas Ramos
Publikováno v:
Tavira, Iss 6 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10bcf609584845a1bd008b9fb8039534
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Obutchénie, Pp 490-503 (2018)
En el siguiente artículo se presenta una pesquisa teórica que sustenta el aprendizaje social basado en el Enfoque Histórico-Cultural, iniciado por Vygotsky, con la cual trabaja desde una Didáctica Desarrolladora con los estudiantes de la Licencia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e45eaaa7dce4a06bc79b63f7a7e46de
Autor:
Penteado Dourado, Ivan
Publikováno v:
Pedagogía y Saberes; jul-dic2024, Issue 61, p57-69, 14p
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 10/26/2020, Vol. 28 Issue 151-159, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Special Education Magazine; Revista Educação Especial, v. 35, 2022 – Publicação Contínua – Qualis – A2; e11/1-21
Revista Educação Especial; Revista Educação Especial, v. 35, 2022 – Publicação Contínua – Qualis – A2; e11/1-21
Revista Educação Especial (UFSM)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Revista Educação Especial; Revista Educação Especial, v. 35, 2022 – Publicação Contínua – Qualis – A2; e11/1-21
Revista Educação Especial (UFSM)
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
The initial and continuing training of teachers has been a subject of discussion in researches about school inclusion. In this sense, we present in the theoretical foundation authors like Adorno, Costa, Crochík, Diniz, Gatti, Michels, Mantoan and Ta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::8517f2bbde2d17bc279b9c89878d306d
http://periodicos.ufsm.br/educacaoespecial/article/view/65513
http://periodicos.ufsm.br/educacaoespecial/article/view/65513
Publikováno v:
Revista Educação e Políticas em Debate; v. 11, n. 2 (jan./abr. 2022); 383-402
Revista Educação e Políticas em Debate
Universidade Federal de Uberlândia (UFU)
instacron:UFU
Revista Educação e Políticas em Debate
Universidade Federal de Uberlândia (UFU)
instacron:UFU
The main objective of this research was to characterize the curricular policies aimed at the formation of basic education teachers with a focus on the EEI approach in the Pedagogy degree at Unifesspa. It has a qualitative approach, descriptive-explor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::71747adf877c1d0320ab8552f445121a
https://seer.ufu.br/index.php/revistaeducaopoliticas/article/view/63834
https://seer.ufu.br/index.php/revistaeducaopoliticas/article/view/63834