Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Foreign language students"'
Publikováno v:
Folia Linguistica et Litteraria. (44):103-130
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1108860
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 2, Pp 2007-2018 (2022)
Due to the massive rapid advancement of media and communication technologies, educational institutions all over the world have recently realized the need of encouraging multiliteracies, whether in schools or at universities. There is rising interest
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0938fd99d304e34aa043ecc3e2d2a11
Publikováno v:
Tra Vinh University Journal of Science, Vol 11, Iss 47, Pp 29-38 (2022)
This study explores English as a foreign language students’ challenges and investigates solutions for students to improve their public speaking skills at a university campus in the South of Vietnam. A descriptive mixed-method approach is used in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64a93299a8a4442e95035e21d0ef210d
Autor:
Kutasi, Reka
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Braşov, Series IV: Philology & Cultural Studies. 14(2):191-202
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1019857
Autor:
Boubekeur, Sihem
Publikováno v:
Global Journal of Foreign Language Teaching. 11(2):101-108
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1011598
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 21, Iss 2, Pp 129-141 (2019)
This paper presents the results of a research study based on a pedagogical experience of two pre-service English teachers with seventh graders. The main goal was to analyze the students’ context representations, after using some songs in English as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64711e33df914cb8a2cc40f8136ac2ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.