Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Ford SL"'
Autor:
Fortuny C, Duiculescu D, Cheng K, Garges HP, Cotton M, Tamarirt DP, Ford SL, Wire MB, Givens N, Ross LL, Lou Y, Perger T, Sievers J
Publikováno v:
The Pediatric infectious disease journal
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
Background: Pharmacokinetics, safety and antiviral activity of twice-daily fosamprenavir with or without ritonavir were evaluated in 2- to 18-year-old protease inhibitor-naive and -experienced HIV-1-infected children. Methods: Serial pharmacokinetic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::fbcf1f2c53cddad74ea6b145ff895917
https://fundanet.iislafe.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=9821
https://fundanet.iislafe.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=9821
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hildebrandt E, Ford SL
Publikováno v:
Policy, Politics & Nursing Practice; Nov2009, Vol. 10 Issue 4, p295-302, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.