Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"Ford DA"'
Autor:
Khley Cheng, Socheata Heng, Siteng Tieng, Ford David, Sarah Dine, Oriana Haddad, Christophe Colbeau-Justin, Mamadou Traore, Andrei Kanaev
Publikováno v:
Nanomaterials, Vol 14, Iss 9, p 765 (2024)
A mixed metal oxide W-TiO2 nanopowder photocatalyst was prepared by using the sol–gel method with a broad range of elemental compositions x = CW/(CW + CTi), including TiO2 and WO3. The material was structurally characterized and evaluated in adsorp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d5007d2b53244e9b6d3f55db621df22
Autor:
Drews, KL, Harrell, JS, Thompson, D, Mazzuto, SL, Ford, EG, Carter, M, Ford, DA, Yin, Z, Jessup, AN, Roullet, J-B, HEALTHY Study Group
Publikováno v:
Drews, KL; Harrell, JS; Thompson, D; Mazzuto, SL; Ford, EG; Carter, M; et al.(2009). Recruitment and retention strategies and methods in the HEALTHY study.. International journal of obesity (2005), 33 Suppl 4(S4), S21-S28. doi: 10.1038/ijo.2009.113. UC Office of the President: Research Grants Program Office (RGPO). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/25n9v7qn
HEALTHY was a 3-year middle school-based primary prevention trial to reduce modifiable risk factors for type 2 diabetes in youth. The study was conducted at seven centers across the country. This paper describes the recruitment and retention activiti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::11f06fb21f3a59c20a25ec4baf12e998
http://www.escholarship.org/uc/item/25n9v7qn
http://www.escholarship.org/uc/item/25n9v7qn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.