Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Ford, Timothy G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review December 2021 131
Autor:
Kwon, Kyong-Ah, Ford, Timothy G., Jeon, Lieny, Malek-Lasater, Adrien, Ellis, Natalie, Randall, Ken, Kile, Mia, Salvatore, Alicia L.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology June 2021 86:178-197
Autor:
Ford, Timothy G., Forsyth, Patrick B.
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2021, Vol. 59, Issue 2, pp. 233-252.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEA-02-2020-0036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ford, Timothy G.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2019 63:59-71
Autor:
Kwon, Kyong-Ah1 (AUTHOR) kasdream@gmail.com, Ford, Timothy G.1 (AUTHOR), Salvatore, Alicia L.2 (AUTHOR), Randall, Ken3 (AUTHOR), Jeon, Lieny4 (AUTHOR), Malek-Lasater, Adrien1 (AUTHOR), Ellis, Natalie5 (AUTHOR), Kile, Mia S.5 (AUTHOR), Horm, Diane M.6 (AUTHOR), Kim, Sun Geun1 (AUTHOR), Han, Minkyung1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Jan2022, Vol. 50 Issue 1, p157-168. 12p. 1 Black and White Photograph, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kwon, Kyong-Ah1 (AUTHOR) kasdream@gmail.com, Ford, Timothy G.1 (AUTHOR), Salvatore, Alicia L.2 (AUTHOR), Randall, Ken3 (AUTHOR), Jeon, Lieny4 (AUTHOR), Malek-Lasater, Adrien1 (AUTHOR), Ellis, Natalie5 (AUTHOR), Kile, Mia S.5 (AUTHOR), Horm, Diane M.6 (AUTHOR), Kim, Sun Geun1 (AUTHOR), Han, Minkyung1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Jan2022, Vol. 50 Issue 1, p169-171. 3p. 2 Charts.