Zobrazeno 1 - 10
of 481
pro vyhledávání: '"Ford, Timothy"'
Autor:
Ford, Timothy J.
The Grothendieck and Artin-Mumford exact sequences for the Brauer group of a function field in 1 or 2 variables are applied to derive reciprocity laws for $q$th power residues.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.03447
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dong, Jing, Grant, Catriona, Vuong, Barry, Nishioka, Norman, Gao, Anna Huizi, Beatty, Matthew, Baldwin, Grace, Baillargeon, Aaron, Bablouzian, Ara, Grahmann, Patricia, Bhat, Nitasha, Ryan, Emily, Barrios, Amilcar, Giddings, Sarah, Ford, Timothy, Beaulieu-Ouellet, Emilie, Hosseiny, Seyed Hamid, Lerman, Irene, Trasischker, Wolfgang, Reddy, Rohith, Singh, Kanwarpal, Gora, Michalina, Hyun, Daryl, Quénéhervé, Lucille, Wallace, Michael, Wolfsen, Herbert, Sharma, Prateek, Wang, Kenneth K., Leggett, Cadman L., Poneros, John, Abrams, Julian A., Lightdale, Charles, Leeds, Samantha, Rosenberg, Mireille, Tearney, Guillermo J.
Publikováno v:
In Clinical Gastroenterology and Hepatology April 2022 20(4):756-765
Autor:
Ford, Timothy William
Submitted in partial compliance with the requirements for the Master's Degree in Technology: Chiropractic at the Durban University of Technology, 2013.
Background: Considering the quadruple burden of disease and chronic shortages of health care
Background: Considering the quadruple burden of disease and chronic shortages of health care
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10321/965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review December 2021 131