Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Ford, Meghan K."'
Autor:
Ford, Meghan K., Church, Peter C., Tripp, Dean A., Ricciuto, Amanda, Cruden, Ashley, Ahola Kohut, Sara
Publikováno v:
In Health Care Transitions 2024 2
Autor:
Ford, Meghan K.1,2 (AUTHOR), Roberts, Samantha D.1,3 (AUTHOR), Andrade, Brendan F.4,5 (AUTHOR), Desrocher, Mary3 (AUTHOR), Wade, Shari L.6,7 (AUTHOR), Kohut, Sara Ahola1,5 (AUTHOR), Williams, Tricia S.1,5 (AUTHOR) tricia.williams@sickkids.ca
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology in Medical Settings. Mar2023, Vol. 30 Issue 1, p204-215. 12p.
Autor:
Ostojic-Aitkens, Dragana1 (AUTHOR), Ford, Meghan K.1 (AUTHOR), Cunningham, Todd2 (AUTHOR), Gold, Anna1,3 (AUTHOR), Janzen, Laura A.1,4 (AUTHOR), Sinopoli, Katia J.1,5 (AUTHOR), Westmacott, Robyn1,5 (AUTHOR), Williams, Tricia S.1,5 (AUTHOR) tricia.williams@sickkids.ca
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Jan 2022, Vol. 28 Issue 1, p61-81. 21p. 1 Diagram, 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Williams, Tricia S., Deotto, Angela, Roberts, Samantha D., Ford, Meghan K., Désiré, Naddley, Cunningham, Sarah
Publikováno v:
Child Neuropsychology; Jul2022, Vol. 28 Issue 5, p627-648, 22p, 3 Charts