Zobrazeno 1 - 10
of 481
pro vyhledávání: '"Force concept"'
Publikováno v:
Journal of Educational Research. 2022, Vol. 115 Issue 2, p122-132. 11p. 1 Diagram, 10 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
Мир новой экономики, Vol 17, Iss 3, Pp 109-124 (2023)
The subject of the present study is the relationship between sustainable and precarious employment and their scale in the Russian economy. The topic of the article is “Sustainable and precarious employment in the Russian Federation”. The aim of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74954d91e43e4e94a9e4f1b0869880d1
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 4, p 401 (2024)
In this work, we study the persistence of some fundamental previous ideas in physics in a group of freshmen at the Universidad Politécnica de Madrid (Spain). For this purpose, we analyze the answers to a questionnaire consisted of 24 multiple-choice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00df41a7e782486c89ae76f462e305dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Pendidikan Fisika Al-Biruni, Vol 10, Iss 2, Pp 277-286 (2021)
This research aims to investigate and compare students’ responses in solving physics problems about kinematics concepts. The students’ responses cover the conceptual understanding as overall performance, representational abilities, and students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06428a577cfb4edb9e763a8b9e0b0f24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 143(3):223-239
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=993668
Autor:
Rosiek, Roman1 rosiek@up.krakow.pl, Sajka, Mirosława1, Eizo Ohno2, Atsushi Shimojo3, Michiru Iwata2, Wcisło, Dariusz1
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings. 2017, Vol. 1804 Issue 1, p1-7. 7p. 1 Color Photograph, 7 Diagrams, 2 Charts.