Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"Forbes, EE"'
Autor:
McMakin, DL, Dahl, RE, Buysse, DJ, Cousins, JC, Forbes, EE, Silk, JS, Siegle, GJ, Franzen, PL
Publikováno v:
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines, vol 57, iss 9
McMakin, DL; Dahl, RE; Buysse, DJ; Cousins, JC; Forbes, EE; Silk, JS; et al.(2016). The impact of experimental sleep restriction on affective functioning in social and nonsocial contexts among adolescents. Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 57(9), 1027-1037. doi: 10.1111/jcpp.12568. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5kq773ff
McMakin, DL; Dahl, RE; Buysse, DJ; Cousins, JC; Forbes, EE; Silk, JS; et al.(2016). The impact of experimental sleep restriction on affective functioning in social and nonsocial contexts among adolescents. Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 57(9), 1027-1037. doi: 10.1111/jcpp.12568. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5kq773ff
© 2016 Association for Child and Adolescent Mental Health. Background: Short sleep duration is highly prevalent in adolescence, and it prospectively predicts problems with emotional adjustment and psychiatric health. To move beyond epidemiological a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dc8a5a46dc59ae88ba03b6cd9b7a86cb
https://escholarship.org/uc/item/5kq773ff
https://escholarship.org/uc/item/5kq773ff
Autor:
Spielberg, JM, Galarce, EM, Ladouceur, CD, McMakin, DL, Olino, TM, Forbes, EE, Silk, JS, Ryan, ND, Dahl, RE
Publikováno v:
Human brain mapping, vol 36, iss 8
Spielberg, JM; Galarce, EM; Ladouceur, CD; McMakin, DL; Olino, TM; Forbes, EE; et al.(2015). Adolescent development of inhibition as a function of SES and gender: Converging evidence from behavior and fMRI. Human Brain Mapping, 36(8), 3194-3203. doi: 10.1002/hbm.22838. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0sn5h008
Spielberg, JM; Galarce, EM; Ladouceur, CD; McMakin, DL; Olino, TM; Forbes, EE; et al.(2015). Adolescent development of inhibition as a function of SES and gender: Converging evidence from behavior and fMRI. Human Brain Mapping, 36(8), 3194-3203. doi: 10.1002/hbm.22838. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0sn5h008
© 2015 Wiley Periodicals, Inc. The ability to adaptively inhibit responses to tempting/distracting stimuli in the pursuit of goals is an essential set of skills necessary for adult competence and wellbeing. These inhibitory capacities develop throug
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7d32de1f4496963efa75c3315233d36a
https://escholarship.org/uc/item/0sn5h008
https://escholarship.org/uc/item/0sn5h008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.