Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Foote, Mary Q."'
Autor:
Aguirre, Julia M., Turner, Erin E., McVicar, Elzena, McDuffie, Amy Roth, Foote, Mary Q., Carll, Erin
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Behavior December 2024 76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foote, Mary Q., Roth McDuffie, Amy, Turner, Erin E., Aguirre, Julia M., Bartell, Tonya Gau, Drake, Corey
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2013 35:126-136
Autor:
Foote, Mary Q., Bartell, Tonya Gau
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2011 Sep 01. 78(1), 45-68.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41485940
Autor:
Foote, Mary Q.
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2009 Jul 01. 36(3), 39-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23479188
Autor:
Foote, Mary Q.
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2008 Feb 01. 14(6), 340-343.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41199159
Teacher development toward equity should support teachers in seeing the ways in which their practice is part of larger social and political histories and structures so that they can then disrupt oppressive systems influencing students’ opportunitie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7f9fd355adc2f0307469ee7240ea4ba7
Autor:
Turner, Erin E., Chen, Mei‐Kuang, Roth McDuffie, Amy, Smith, James E., Aguirre, Julia, Foote, Mary Q., Bennett, Amy Been
Publikováno v:
School Science & Mathematics; Nov2021, Vol. 121 Issue 7, p408-421, 14p
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/14/2019, p1659-1668, 10p