Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Foot Interaction"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel Simões Lopes, Yosra Rekik, Laurent Grisoni, Filipe Relvas, Soraia Figueiredo Paulo, Joaquim Jorge
Publikováno v:
VRCAI
17th ACM SIGGRAPH International Conference on Virtual-Reality Continuum and its Applications in Industry, VRCAI 2019
17th ACM SIGGRAPH International Conference on Virtual-Reality Continuum and its Applications in Industry, VRCAI 2019, Nov 2019, Brisbane QLD, Australia. pp.1-10, ⟨10.1145/3359997.3365704⟩
17th ACM SIGGRAPH International Conference on Virtual-Reality Continuum and its Applications in Industry, VRCAI 2019
17th ACM SIGGRAPH International Conference on Virtual-Reality Continuum and its Applications in Industry, VRCAI 2019, Nov 2019, Brisbane QLD, Australia. pp.1-10, ⟨10.1145/3359997.3365704⟩
International audience; Foot input has been proposed to support hand gestures in many interactive contexts, however, little attention has been given contactless 3D object manipulation. This is important since many applications, namely sterile surgica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raimund Dachselt, Ioannis Giannopoulos, Arzu Çöltekin, Sophie Stellmach, Julia Hempel, Alzbeta Brychtova
Publikováno v:
ISPRS Annals of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol III-2, Pp 113-120 (2016)
ISPRS Annals of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, III-2
ISPRS Annals of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, III-2
Geographic Information Systems (GIS) are complex software environments and we often work with multiple tasks and multiple displays when we work with GIS. However, user input is still limited to mouse and keyboard in most workplace settings. In this p
During neuroradiological interventions, physicians need to interact with medical image data, which cannot be done while the hands are occupied. We propose foot input concepts with one degree of freedom, which matches a common interaction task in the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8bde556f9e9e34f14bbff3d12e281057
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Han, T, Alexander, J, Karnik, A, Irani, P & Subramanian, S 2011, Kick: investigating the use of kick gestures for mobile interactions . in MobileHCI '11 Proceedings of the 13th International Conference on Human Computer Interaction with Mobile Devices and Services . Association for Computing Machinery, pp. 29-32 . https://doi.org/10.1145/2037373.2037379
Mobile HCI
Han, T, Alexander, J, Karnik, A, Irani, P & Subramanian, S 2011, Kick: investigating the use of kick gestures for mobile interactions . in Proceedings of the 13th International Conference on Human Computer Interaction with Mobile Devices and Services . MobileHCI '11, Association for Computing Machinery (ACM), New York, NY, USA, pp. 29-32 . https://doi.org/10.1145/2037373.2037379
Mobile HCI
Han, T, Alexander, J, Karnik, A, Irani, P & Subramanian, S 2011, Kick: investigating the use of kick gestures for mobile interactions . in Proceedings of the 13th International Conference on Human Computer Interaction with Mobile Devices and Services . MobileHCI '11, Association for Computing Machinery (ACM), New York, NY, USA, pp. 29-32 . https://doi.org/10.1145/2037373.2037379
In this paper we describe the use of kick gestures for interaction with mobile devices. Kicking is a well-st udied leg action that can be harnessed in mobile contexts where the hands are busy or too dirty to interact with the phone. In this paper we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::be16d1d1983c8fe090544320ba76f664
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/214931591/MHCI11_Kick.pdf
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/214931591/MHCI11_Kick.pdf