Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Food values"'
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing, 2024, Vol. 16, Issue 3, pp. 212-242.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHRM-07-2023-0034
Autor:
Cristóbal-Lobatón, Idelia Mirta, Martínez-Ruiz, María Pilar, López-Sánchez, Jorge Luis, Pozo-Curo, Carlos
Publikováno v:
British Food Journal, 2023, Vol. 125, Issue 12, pp. 4573-4591.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-03-2023-0198
Autor:
Aida T. Ardebili, Kyrre Rickertsen
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 10, Pp e31326- (2024)
Background: Sustainable and healthy food choices have usually been studied by investigating either consumer choices concerning one product or product group. To investigate dietary patterns are more complex but may be more useful to promote dietary ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0e6576819e44b89975f6a5e7270e1b4
Publikováno v:
Horticulturae, Vol 10, Iss 9, p 994 (2024)
Apples are a healthy and environmentally friendly snack, but the consumption of apples in many countries, including Norway, has decreased in the last fifteen years. This trend has a potential negative impact on public health and the environment. In t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9ba464d8bdc4c53a152d4799d8941e3
Autor:
Daniela Spina, Raffaele Zanchini, Manal Hamam, Giuseppe Di Vita, Gaetano Chinnici, Maria Raimondo, Francesco Caracciolo, Mario D'Amico
Publikováno v:
Journal of Agriculture and Food Research, Vol 15, Iss , Pp 100956- (2024)
Mango is one of the most traded, exported, and consumed tropical fruits worldwide. However, little is known about Italian consumers’ preferences for mango. This study empirically explores the factors that influence the consumption of mango in Italy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4071261a54046ce83da053a387ae577
Autor:
Femi-Oladunni, Opeyemi Afolabi, Martínez-Ruiz, María Pilar, Ruiz-Palomino, Pablo, Muro-Rodríguez, Ana Isabel
Publikováno v:
British Food Journal, 2022, Vol. 125, Issue 5, pp. 1805-1823.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-02-2022-0144
Autor:
Opeyemi Femi-Oladunni, Pablo Ruiz-Palomino, Maria Pilar Martinez-Ruiz, Israel Roberto Perez-Jimenez
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 3 (2023)
AbstractResearch on consumer food value preferences has typically focused on consumers in the developed economy, with knowledge regarding food value preferences in emerging food markets being a grey spot. This study aims to fill this gap in the liter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdab92be030041f790c8033a286a91aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.