Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Fontanesi, Laura"'
Autor:
Rasanan, Amir Hosein Hadian, Evans, Nathan J., Fontanesi, Laura, Manning, Catherine, Huang-Pollock, Cynthia, Matzke, Dora, Heathcote, Andrew, Rieskamp, Jörg, Speekenbrink, Maarten, Frank, Michael J., Palminteri, Stefano, Lucas, Christopher G., Busemeyer, Jerome R., Ratcliff, Roger, Rad, Jamal Amani
Publikováno v:
In Trends in Cognitive Sciences September 2024 28(9):857-870
Autor:
Fontanesi, Laura1 (AUTHOR) laura.fontanesi@unibas.ch, Shenhav, Amitai2 (AUTHOR), Gluth, Sebastian3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS Computational Biology. 10/7/2022, Vol. 18 Issue 10, p1-22. 22p. 6 Graphs.
Autor:
Varazzani, Chiara, Tuomaila, Henrietta, Emmerling, Torben, Brusoni, Stefano, Fontanesi, Laura
Publikováno v:
OECD Working Papers on Public Governance / Documents de Travail de l'OCDE sur la Gouvernance Publique; 9/20/2023, Issue 64, p1-39, 41p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gluth, Sebastian, Fontanesi, Laura
Publikováno v:
Science, 2016 Mar 01. 351(6277), 1028-1029.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24742507
PRISMA Protocol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5690ee3fca31827b461f71b881bd403
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
In many real-life situations, we make decisions between a defined set of options, which can be either discrete (as when deciding between going on driving and stopping the car) or continuous (as when stirring the wheel, the possible range of angles go
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ab4a39adbd08071a186b77823dff744c
https://escholarship.org/uc/item/5dk7b9k2
https://escholarship.org/uc/item/5dk7b9k2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.