Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Fontaine JRJ"'
Publikováno v:
15th International Conference on Motivation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6c5a2ceef7134813b6139a9ccd4708ce
https://pure.buas.nl/en/publications/d9bee409-d52c-4c92-b3ed-4af0ed84a00c
https://pure.buas.nl/en/publications/d9bee409-d52c-4c92-b3ed-4af0ed84a00c
Publikováno v:
International Journal of Psychology, 50(4), 312-318. Wiley
We were interested in interethnic differences and similarities in how emotion regulation strategies (reappraisal, suppression and social sharing) can be predicted by emotion valence and intensity. The sample consisted of 389 Dutch majority members an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::344b1640aff6679f1bfa1f6bcc04afdc
https://pure.buas.nl/en/publications/f939259d-5b48-4c42-81ef-b834628877a3
https://pure.buas.nl/en/publications/f939259d-5b48-4c42-81ef-b834628877a3
Publikováno v:
22nd Congress of the International Association for Cross-Cultural Psychology (IACCP)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b5db993ca2a7d46d5a697c707b46b079
https://pure.buas.nl/en/publications/5f4100dd-1586-4b6d-b866-ef8c8882bd84
https://pure.buas.nl/en/publications/5f4100dd-1586-4b6d-b866-ef8c8882bd84
Publikováno v:
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
International Journal of Psychology, 49(6), 503-507. Wiley
International Journal of Psychology, 49(6), 503-507. Wiley
We were interested in interethnic differences in emotional suppression. We propose a model in which suppression of specific emotional experiences (suppressive behaviours during interactions with others) mediates the relationship between emotional sup
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::54800d534ae446ec5b1b05e84f0a8ee2
https://hdl.handle.net/1854/LU-5976303
https://hdl.handle.net/1854/LU-5976303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beirens K, Fontaine JRJ
Publikováno v:
Assessment; Mar2010, Vol. 17 Issue 1, p70-80, 11p