Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Fonseca, Lucia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FONSECA, Lucia Maria Batista
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPAUniversidade Federal do ParáUFPA.
Submitted by Rosana Moreira (rosanapsm@outlook.com) on 2018-08-24T17:48:32Z No. of bitstreams: 3 license_rdf: 0 bytes, checksum: d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e (MD5) Dissertacao_OlharSobreFormacao.pdf: 2271502 bytes, checksum: c172154904bb7b8e6c16b
Externí odkaz:
http://repositorio.ufpa.br/jspui/handle/2011/10513
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodríguez-Fonseca, Lucia, Llorente-Alvarez, Claudia, Llorente-Pendás, Santiago, García-Pola, María
Publikováno v:
Quintessence International; Jan2024, Vol. 55 Issue 1, p52-58, 7p
Autor:
García-Pola, María1 (AUTHOR) mjgarcia@uniovi.es, Rodríguez-Fonseca, Lucia1 (AUTHOR) uo245187@uniovi.es, Suárez-Fernández, Carlota1 (AUTHOR) raquelsanjuann@hotmail.com, Sanjuán-Pardavila, Raquel1 (AUTHOR) uo238400@uniovi.es, Seoane-Romero, Juan2 (AUTHOR) jseoaner@hotmail.com, Rodríguez-López, Samuel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine. Sep2023, Vol. 12 Issue 18, p5777. 24p.
Autor:
Fonseca, Lucia Lima da
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFRGSUniversidade Federal do Rio Grande do SulUFRGS.
Este estudo investigou a produção de professoralidades de profissionais em atuação em escola, tendo como foco de análise as relações entre as estruturas e regras de funcionamento das escolas em que estes profissionais atuaram ou atuam e a inte
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10183/32253
Publikováno v:
Phys.Rev.D87:044013,2013
We study the Fock quantization of scalar fields of Klein-Gordon type in nonstationary scenarios propagating in spacetimes with compact spatial sections, allowing for different field descriptions that are related by means of certain nonlocal linear ca
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1212.3947
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CIÊNCIAVITAE
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
The knowledge integrating project is part of interdisciplinary teaching, whose objective is integral training where the teacher must teach to learn. To evaluate the teacher and his methodology, Likert surveys are applied, however, his analysis by met
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2cfba3200272e807e8ec4f6ad4fae9cd
https://zenodo.org/record/4033306
https://zenodo.org/record/4033306
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
instname
GREDOS: Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universidad de Salamanca (USAL)
instname
GREDOS: Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universidad de Salamanca (USAL)
[ES]El proyecto integrador de saberes es parte de la enseñanza interdisciplinaria, cuyo objetivo es la formación integral donde el docente debe enseñar a aprender. Para evaluar al docente y su metodología, se aplican encuestas tipo Likert, sin em
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2d662136e9b6c88812d6c110c867497e
http://hdl.handle.net/10366/143939
http://hdl.handle.net/10366/143939