Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Fondère, F."'
Autor:
Fondère, F., Séré, M. G.
Publikováno v:
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1997: Vol.: 15 Núm.: 3; p. 423-429
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1997: Vol.: 15 Núm.: 3; p. 423-429
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1997: Vol.: 15 Núm.: 3; p. 423-429
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1997: Vol.: 15 Núm.: 3; p. 423-429
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
An innovative reflection about measurement is proposed through Franck and Hertz experiment for second year University students. We present a sequence of laboratory work during which the students have the opportunity of deepening notions like dispersi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::127aef9045dbffdeef0b6d5b22627c99
http://hdl.handle.net/2072/383138
http://hdl.handle.net/2072/383138
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; Jul1983, Vol. 79 Issue 1, p33-42, 10p
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; Mar1981, Vol. 74 Issue 5, p2675-2685, 11p
Publikováno v:
Molecular Physics; Apr1985, Vol. 54 Issue 5, p1161-1172, 12p
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; March 1981, Vol. 74 Issue: 5 p2675-2685, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.