Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Fominienė, Vilija Bitė"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fominienė, Vilija Bitė
The scientific problem of the dissertation: what attitudes on characteristics of linguistic communication competence dominate among physical education teachers considering their attitudes both on linguistic communication competence, and on communicat
Externí odkaz:
http://vddb.library.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:E.02~2007~D_20070504_151351-90168/DS.005.1.01.ETD
Publikováno v:
Amfiteatru Economic / Economic Amphitheater. 21(51):409-426
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=763576
Publikováno v:
Leisure Time Research / Laisvalaikio Tyrimai; 2024, Vol. 1 Issue 23, p1-8, 8p
Publikováno v:
Jaunųjų mokslininkų darbai / Journal of Young Scientists. (1 (45)):16-21
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1024669
Publikováno v:
HUMANITIES STUDIES. :138-145
The relevance of this study. Social innovations issues still cover a very small part of the scientific work in the field of education. It should be stressed that such innovations are particularly important in the education system, as their developmen
Autor:
VVEINHARDT, Jolita1, FOMINIENĖ, Vilija Bitė2 vilija.fominiene@lsu.lt, ANDRIUKAITIENĖ, Regina2
Publikováno v:
Journal of Business Economics & Management. 2020, Vol. 21 Issue 6, p1525-1542. 18p.
Autor:
Fominienė, Vilija Bitė
Publikováno v:
Baltic Journal of Sport and Health Sciences, Vol 1, Iss 60 (2018)
Straipsnyje nagrinėjama komunikacinės kompetencijos samprata, jos svarba kūno kultūros mokytojo veikloje ir ugdymo galimybės universitetinių studijų metu. Tyrimo tikslas - nustatyti, ar studijų procese ugdomos būsimųjų kūno kultūros moky
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.