Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Fomina T.G."'
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 26, Iss 5, Pp 30-42 (2021)
The study seeks to examine the longitudinal relationship between school en¬gagement, conscious self-regulation, and student academic achievement. Research analysis covers the data obtained in two longitudinal studies of two student groups: 8—9 gra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff80de22a14b47adbaf42fb01ac6d554
Publikováno v:
Psihologo-Pedagogičeskie Issledovaniâ, Vol 10, Iss 2, Pp 64-76 (2018)
The study on relationship between conscious self-regulation, intrapersonal characteristics, and subjective well-being of younger schoolchildren (N = 156, age 10-11 years) made it possible to reveal and analyze significant links of the regulatory char
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83dc8a8c02ac4f7faaa9b457a3ff1f51
Autor:
Morosanova, V.I., Fomina, T.G.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2017 237:1066-1070
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 8, Iss 3, Pp 136-157 (2015)
Using the results of two empirical studies (with different samples and academic subjects), our research was aimed at discovering the significant role of conscious self-regulation, intelligence, and cognitive features in predicting optimal academic ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/783056ec028d44f3b8b7466644a0f9b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The study examined the links of cognitive and regulatory characteristics with mathematical outcomes in high school students. Participants were 318 14-16 year old students from 7 state schools in Russia. A computerized test battery was used to measure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d6d6bd267c81b3fc76229446d7fca79f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.