Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Fomina E.A.,"'
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 22, Iss 6, Pp 87-98 (2018)
The paper presents data of an empirical study of the relationship between aggressive manifestations and self-regulatory personality characteristics of teachers. It is assumed that the features of aggressive manifestations are determined by personal c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a996ba02d93e4e21870c86dcad667184
Autor:
Knyazev, S., Loretts, O., Kukhar, V., Panfilova, O., Tsoy, M., Grankin, N.N., Bakina, S.N., Tyapkina, A.P., Fedyaeva, T.V., Fomina, E.A.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences; 5/3/2021, Vol. 255, p1-6, 6p
Publikováno v:
E3S Web of Conferences; 2021, Vol. 254, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.